/// سایلاو ///

برگزیده,منتخب,گلچین شده

/// سایلاو ///

برگزیده,منتخب,گلچین شده

توطئه زن مرموز برای مردان هوسران

‌ یک زن با وجود اینکه شوهر پولداری داشت، سناریوی اخاذی از مردان هوسران را کلید زد.

به نوشته وطن امروز، این زن حتی وقتی دید شوهرش می‌خواهد طلاقش دهد، نخواست دست از این اقدامات تبهکارانه‌اش بردارد.

وقتی مرد کارخانه‌دار برای رفتن به ماموریت کاری به سمت اصفهان و شیراز می‌رفت در حوالی ترمینال جنوب زن جوانی را دید که کنار خیابان ایستاده است.

زن جوان از او خواست تا جایی او را برساند. مرد کارخانه‌دار که سوار سوناتای سفیدرنگ بود، زن جوان را سوار خودرو کرده و آشنایی آنها کلید خورد. زن جوان خود را «سارا» معرفی کرد و مدعی شد با همسرش اختلافات شدیدی دارد و می‌خواهند از یکدیگر جدا شوند. وی با چرب‌زبانی نظر مرد راننده را به خود جلب کرد تا جایی که مرد کارخانه‌دار دلش به حالش سوخت و به او قول داد که کمکش ‌کند. هنوز مسافتی نرفته بودند که سارا از کیفش 2 آبمیوه بیرون آورد و یکی از آنها را به مرد کارخانه‌دار داد. هر دو آبمیوه را نوشیدند، غافل از اینکه زن توطئه‌گر نقشه شومی در سر دارد.

ساعتی بعد مرد کارخانه‌دار در شعبه چهارم دادسرای بعثت حاضر شد و به بازپرس بخشوده گفت: وقتی آبمیوه را نوشیدم، بیهوش شدم و چیزی نفهمیدم. وقتی به هوش آمدم ناباورانه خود را در کنار بزرگراه دیدم و متوجه شدم که سارا دزد بوده و با این شگرد دست به سرقت خودرو و یک میلیون و نیم پول و مدارکم زده است.

مرد کارخانه‌دار افزود: سارا با چرب‌زبانی اعتماد مرا به خود جلب کرد و من هرگز تصور نمی‌کردم او چنین نقشه‌ای در سر دارد، من فریب خوردم و نباید دلم به حال این زن می‌سوخت. پس از شکایت مرد کارخانه‌دار، تیم تحقیق به بررسی‌های گسترده دست زد و به این حقیقت دست یافت که سارا با شگردی خاص مردان پولدار و هوسران را شکار کرده و سناریوی سرقت را به مرحله اجرا می‌گذاشته است.

در حالی که بررسی‌های پلیسی در این زمینه ادامه داشت، ماموران خودروی مرد کارخانه‌دار را در خوزستان پیدا کردند. وقتی این حقیقت افشا شد که سارا با جعل اسناد خودروی سوناتا را فروخته است با همکاری وی ردی از این زن سارق به دست آمد.

بهمن‌ماه سال 89 سارا بازداشت شد. این زن 35 ساله در حالی به 5 مورد اخاذی از مردان پولدار و هوسران اقرار کرد که تنها مرد کارخانه‌دار به طرح شکایت پرداخته بود و مالباخته‌های دیگر از ترس آبرو جرات شکایت نداشتند.

سارا در بازجویی‌ها گفت: من در زندگی‌ام هیچ مشکلی نداشتم. شوهرم وضع مالی خوبی داشت و عاشق من بود اما من به او خیانت کردم و می‌دانم که اشتباه کرده‌ام.

وی ادامه داد: وقتی همسرم متوجه شد من نقشه اخاذی از مردان پولدار را کشیده‌ام، درخواست طلاق داد و از هم جدا شدیم. پس از طلاق هم سر راه مردان پولدار و هوسران قرار می‌گرفتم و با تهیه آبمیوه مسموم، نقشه‌ام را اجرا می‌کردم.

این زن جوان 4 سابقه سرقت داشته و تا به حال چندین‌بار پشت میله‌های سلول را تجربه کرده است. وی پس از محاکمه در دادگاه بعثت به اتهام جعل و سرقت محکوم شد تا 10 سال پشت میله‌های زندان بماند.

همچنین قاضی دادگاه این زن باجگیر را به 74 ضربه شلاق و رد مال نیز محکوم کرد.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد