/// سایلاو ///

برگزیده,منتخب,گلچین شده

/// سایلاو ///

برگزیده,منتخب,گلچین شده

خواستگاری ازدختر جوان بهانه‌ای برای اجرای نقشه شیطانی بود

خواستگاری ازدختر جوان بهانه‌ای برای اجرای نقشه شیطانی بود 

مردی که به بهانه خواستگاری، دختر جوانی را فریب و مورد آزار و اذیت قرار داده بود از سوی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شهریار استان تهران دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ مهدی یارندی، معاون اجتماعی استان تهران و البرز در تشریح این خبر گفت : اواخر هفته گذشته دختر جوانی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای شهریار از مردی که به عنوان خواستگار، او را فریب و مورد آزار و اذیت قرار داده بود شکایت کرد.

شاکی در تشریح ماجرای تلخی که برایش رقم خورده بود گفت: چندی پیش با استخدام در یک شرکت با مرد جوانی همکار بودم تا اینکه بعد از مدتی به دلایل مختلف محل کارم را تغییر داده و در شرکت دیگری مشغول کار شدم.

دختر جوان در ادامه اذعان داشت که در حدود 2هفته پیش همکار سابقم به طور اتفاقی به محل کار جدیدم آمد و به من ابراز علاقه کرد و گفت که تصمیم دارد با من ازدواج کند و روز بعد نیز طی تماس تلفنی از من خواست تا اجازه دهم همراه خانواده‌اش به خواستگاری بیاید که در پی اصرارهایش موضوع خواستگاری را پذیرفته و ماجرا را با خانواده‌ام در میان گذاشتم.

سرهنگ یارندی در ادامه تشریح این ماجرا افزود: خواستگار قبل از خواستگاری، از شاکی خواسته بود با خواهرش در منزلشان در یکی از محله های جنوبی شهریار ملاقات کند تا نسبت به هم شناخت بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: دختر جوان با ورود به آن خانه منتظر خواهر خواستگارش شد ولی خبری از او و دیگر اعضای خانواده نبود از همین رو با ظنین شدن به اوضاع قصد خروج از آپارتمان را داشت اما متوجه قفل بودن در ورودی منزل شد.

معاون اجتماعی استان تهران و البرز گفت: دختر جوان با اشاره به شب حادثه اذعان داشت که با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم ولی انگار کسی صدایم را نمی‌شنید تا این‌که متوجه شدم بیشتر واحدهای آپارتمان خالی از سکنه است که در این هنگام مرد خواستگار با تهدید چاقو دست و پایم را بست و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

شاکی افزود: یک روز بعد از حادثه، او مرا از خانه خارج و در حومه شهر رها کرده و خودش متواری شد و در تماس‌های تهدید آمیزی که با من داشت از من خواست که از او شکایت نکنم.

سرهنگ یارندی گفت: با توجه به اظهارات این دختر جوان بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان شهریار با کمک شاکی به چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم پرداخته و با انتشار تصاویر مربوط به این مرد در یگان‌های انتظامی شهریار و با انجام تعقیب و مراقبت وی را 2 روز پیش در جنوب شهریار دستگیر کردند.

معاون اجتماعی استان تهران و البرز اعلام کرد: با انتقال متهم به اداره پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان شهریار، وی در بازجویی‌ها اذعان داشت که زمانی که با شاکی همکار بودم می‌خواستم نقشه شیطانی‌ام را عملی کنم ولی موقعیت مناسبی برایم پیش نیامد تا اینکه پس از چند ماه که از محل کارم اخراج شده و در جست‌و‌جوی دختر جوان بودم، عاقبت او را به طور اتفاقی در محل کار جدیدش ملاقات و نقشه شیطانی خود را عملی کردم.

سرهنگ یارندی در هشدار به شهروندان مخصوصاً دختران جوان گفت: دختران جوان نباید قبل از شناخت کامل از طرف مقابل به آنها اطمینان و اعتماد کنند چرا که با اعتماد نابجا و زود هنگام اتفاقاتی برای آنها پیش خواهد آمد که یک عمر ندامت و پشیمانی را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: دختران جوان بهتر است قبل از هرگونه قرار ملاقات در بیرون از منزل موضوع را با والدین خود مطرح کرده و چنانچه قصد صحبت و آشنایی اولیه را دارند حتماً به همراه یکی از اعضای خانواده و اطلاع آنها اقدام به این عمل کنند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد