/// سایلاو ///

برگزیده,منتخب,گلچین شده

/// سایلاو ///

برگزیده,منتخب,گلچین شده

مهراوه شریفی نیا و علاقه او به فوتبال

 

مهراوه شریفی نیا از جمله بازیگران زن سینما و تلویزیون ایران می باشد که علاقه فراوانی به ورزش فوتبال دارد و آرزو دارد در زمین چمن فوتبال بازی کند.

 

 

 

مهراوه شریفی نیا دختر محمدرضا شریفی نیا در یک مصاحبه در مورد اینکه بین ورزش ها کدام یک را بیشتر می پسندد می گوید:من علاقه خیلی خاصی به فوتبال دارم و بیشتر بازی ها  داخلی و خارجی را دنبال می کنم و خیلی دوست دارم که روزی در تیم بانوان فوتبال بازی کنم.
مهراوه شریفی نیا در مود اینکه طرفدار کدام یک از تیم های داخلی کشور است چیزی نمی گوید و به گفته خودش دوست ندارد جنجال یا حاشیه درست کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد