/// سایلاو ///

برگزیده,منتخب,گلچین شده

/// سایلاو ///

برگزیده,منتخب,گلچین شده

مردجوان : وقتی فهمیدم برادرم به همسرم علاقه دارد...

مردجوان : وقتی فهمیدم برادرم به همسرم علاقه دارد... 

برادرم ادعا می‌کرد، پیش از ازدواج ما، به همسرم علاقه‌مند بوده و هر کاری می‌کند تا او را به دست بیاورد و اگر لازم باشد، مرا هم می‌کشد. این حرف‌ها را با پسردایی‌ام که با ما همکار بود، در میان گذاشته و تصمیم به قتل برادرم گرفتیم.

2 مرد که به انگیزه ناموسی، مردی جوان را کشته و جسدش را در باغی دفن کرده بودند، از سوی کارآگاهان جنایی شهرستان شهریار دستگیر شدند.

بعدازظهر روز دوشنبه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهریار تماس گرفت و از کشته شدن برادرش در باغی در منطقه وحیدیه این شهرستان خبر داد.

با اعزام ماموران به محل حادثه مشخص شد مردی جوان با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و جسدش در باغ دفن شده که برادرش به کمک چند کارگر آن را پیدا کرده است.

در پی هماهنگی قضایی با بازپرس اصغری زاویه کشیک ویژه قتل دادسرای شهریار، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و کارشناسان نظر دادند، مرد جوان ابتدا با چاقو زخمی و سپس با طناب خفه شده است.

با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، کارآگاهان جنایی آگاهی شهریار در تحقیق از کارگران متوجه شدند مرد جوان از شب گذشته به طرز مرموزی ناپدید و روز بعد جسدش در باغ پیدا شده است. بنابراین، برادر و پسر دایی مقتول که در محل حادثه حضور داشتند، به عنوان مظنونان پرونده بازجویی شدند اما هر گونه اختلاف با مقتول را انکار کرده و گفتند نمی‌دانند چه کسی او را به قتل رسانده است.

تحقیقات از 2 مظنون پرونده ادامه داشت تا این که عصرروز حادثه آنها راز قتل مرد جوان را فاش کردند.

اعتراف اولیه با انگیزه مالی

متهمان ابتدا مدعی شدند مرد جوان را به انگیزه اختلاف مالی کشته و دفن کرده‌اند؛ اما تحقیقات مشخص کرد آنها دروغ می‌گویند. با مشخص شدن این موضوع، متهمان دوباره بازجویی شدند و اعتراف کردند که مرد جوان را به انگیزه ناموسی کشته‌اند.

یکی از متهمان به پلیس گفت: چند هفته پیش همسرم به من گفت، برادرم با زور و تهدید او را مورد آزار و اذیت قرار داده و از او خواسته تا از من طلاق بگیرد.

ابتدا حرف‌های همسرم را باور نکردم تا این که از برادرم درباره آن موضوع پرسیده و متوجه صحت گفته‌های همسرم شدم. متهم به قتل افزود: برادرم ادعا می‌کرد، پیش از ازدواج ما، به همسرم علاقه‌مند بوده و هر کاری می‌کند تا او را به دست بیاورد و اگر لازم باشد، مرا هم می‌کشد. این حرف‌ها را با پسردایی‌ام که با ما همکار بود، در میان گذاشته و تصمیم به قتل برادرم گرفتیم.

متهم به قتل ادامه داد شب حادثه 3 نفری در باغ بودیم که با هم مشاجره کردیم و او با تهدید از من خواست، همسرم را طلاق دهم که من نیز با همدستی پسردایی‌ام او را کشته و سپس دفن کردیم.

بنابراین گزارش، متهمان با قرار قانونی از سوی بازپرس اصغری زاویه، رئیس شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار روانه بازداشتگاه پلیس شدند. همسر برادر مقتول نیز برای تحقیقات به پلیس آگاهی احضار شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد