/// سایلاو ///

برگزیده,منتخب,گلچین شده

/// سایلاو ///

برگزیده,منتخب,گلچین شده

پسر دانشجویی تهرانی دخترهمکلاسی ترم یک خودرا به قتل رساند

پسر دانشجویی تهرانی دخترهمکلاسی ترم یک خودرا به قتل رساند 

اصرار دختر جوان به ازدواج منجر به قتلش شد!  

به گزارش ایسنا، ماموران کلانتری 103 گاندی در اولین روز اردیبهشت‌ماه سالجاری از طریق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در جریان خبر کشف جسد خانم جوانی در داخل فضای سبز پارک جنگلی طالقانی قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتری در محل و تأیید خبر مراتب به قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران و پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

با حضور بازپرس شعبه پنجم ویژه قتل دادسرای امور جنایی پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان در اولین مرحله در بازرسی از مقتوله، اوراق شناسایی فردی به نام فرانک را که دختری 18 ساله بود را بدست آوردند با بدست آمدن این اطلاعات کارآگاهان از خانواده فرانک دعوت کردند تا برای شناسایی جسد مکشوفه به پزشکی قانونی مراجعه کنند که با حضور اعضای خانواده جسد مکشوفه به نام فرانک از سوی آنان مورد شناسایی قرار گرفت.

خانواده فرانک به کارآگاهان گفتند که دخترشان دانشجوی ترم یک دانشگاه است که روز حادثه نیز به همراه دوستانش «نجمه» و «آذر» برای شرکت در کلاس از منزل خارج شد.

درادامه رسیدگی به این پرونده ماموران به تحقیقات از دوستان دانشگاهی‌ فرانک پرداخته و دریافتند که از چندی پیش فرانک تصمیم داشت تا با فرزند یکی از دوستان خانوادگی‌شان به نام «محسن» که 20 ساله داشت و در یک دانشگاه مشغول به تحصیل بودند، ازدواج کند اما در این اواخر اختلافاتی میان آنان ایجاد شده که محسن از ازدواج با فرانک منصرف شده بود اما فرانک همچنان بر ازدواج با او پافشاری می‌کرد.

در تحقیقات بعمل آمده از خانواده فرانک نیز مشخص شد محسن فرزند یکی از دوستان خانوادگی آنان بوده و با دخترشان در یک دانشگاه مشغول به تحصیل بودند.

در ادامه تحقیقات پلیسی و با بدست آمدن اطلاعات جدید، بلافاصله هماهنگی‌های قضایی لازم با بازپرس پرونده انجام و با شناسایی محل سکونت محسن در شهرری، وی پنچ روز پس از قتل فرانک دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

محسن در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه ارتکاب جنایت و ارتباط با مقتوله شد و مدعی شد که در روز حادثه از منزل خارج نشده است، اما در ادامه تحقیقات به ارتکاب جنایت و به قتل فرانک اعتراف کرد.

متهم در اعترافات خود با بیان اینکه 5 سال از آشنایی وی با فرانک می‌گذرد به کارآگاهان گفت از حدود یک ماه پیش که فرانک بر ازدواج ما دو نفراصرار می‌کرد و این در حالی بود که من به هیچ عنوان شرایط مناسبی برای ازدواج نداشتم اما او مرا تهدید می‌کرد که اگر به خواستگاری او نروم خانواده‌ها را در جریان خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: بارها به او گفتم که سربازی نرفته و شغل مناسبی هم ندارم اما او قبول نمی‌کرد تا اینکه روز حادثه با یکدیگر به پارک جنگلی طالقانی رفتیم در داخل پارک بار دیگر درباره موضوع ازدواج با یکدیگر شروع به بحث کردیم و هر چقدر از فرانک درخواست مهلت کردم اما او به هیچ عنوان زیر بار نمی‌رفت.

متهم گفت: با توجه به درگیری و اختلاف با فرانک که از یک ماه قبل بسیار شدت پیدا کرده بود، در زمان خارج شدن از خانه یک تیغه چاقو را از داخل آشپزخانه منزل‌مان برداشتم تا چنانچه فرانک صحبت‌های مرا قبول نکند او را به قتل برسانم و وقتی که دیدم فرانک همچنان بر درخواست خود اصرار دارد تصمیم به قتل او گرفته و در حالی که در کنار هم قدم می‌زدیم چاقو را از کمرم برداشته و یک ضربه با دست راست به شکم او زدم و به سرعت از محل متواری شدم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم درباره قصد و نیت جنایت و ارتکاب قتل، به دستور بازپرس پرونده قرار بازداشت موقت صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد