/// سایلاو ///

برگزیده,منتخب,گلچین شده

/// سایلاو ///

برگزیده,منتخب,گلچین شده

سرقت طلای کودکان در سرویس بهداشتی مدرسه

سرقت طلای کودکان در سرویس بهداشتی مدرسه  

تابناک: روز گذشته مدیر یکی از مدارس ابتدایی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس و اظهار داشت که خانم جوانی با ادعای اینکه والدین یکی از دانش آموزان است وارد مدرسه شده اما به جای اینکه به دفتر مدرسه مراجعه کند به سمت سرویسهای بهداشتی رفته و با تطمیع یا تهدید اقدام به سرقت طلا و سایر اموال قیمتی دانش آموزان کرده است. به دنبال این تماس بلافاصله به نزدیکترین گشت انتظامی در منطقه ماموریت داده شد که به مدرسه مورد نظر مراجعه و موضوع را تحت بررسی قرار دهد.

ماموران پس از ورود به مدرسه و بررسی موضوع اقدام به ثبت اظهارات دانش آموزان و سایر افرادی که فرد مورد نظر را دیده بودند کرده و با توجه به اظهارات آنها، مشخصات ظاهری سارق از طریق مرکز بی‌سیم در اختیار تمامی گشتهای حاضر در منطقه قرار گرفت.

15 دقیقه بعد از سرقت یکی از گشتهای یگان امداد فرد مورد نظر را در یک ایستگاه اتوبوس که منتظر رسیدن اتوبوس بود مشاهده و بلافاصله او را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند. در بازرسی از کیف دستی متهم 2 عدد النگوی طلای کودکانه، یک دستگاه ساعت مچی زنانه گران‌قیمت، چادر زنانه (متهم از این چادر برای تغییر پوشش ظاهری خود پس از سرقت استفاده می‌کرد) و دو عدد عابر بانک کشف و ضبط شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد