/// سایلاو ///

برگزیده,منتخب,گلچین شده

/// سایلاو ///

برگزیده,منتخب,گلچین شده

قلیان کشیدن مرد در خانه او را به دادگاه کشاند

 

زن جوان با مراجعه به مجتمع قضایی خانواده تهران با مطالبه مهریه اش به قاضی گفت: سه سال قبل با امیر در یک مهمانی آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و تصمیم گرفتیم برای آشنایی بیشتر مدتی با هم در ارتباط باشیم.

او همیشه در سفره خانه سنتی قرار می گذاشت و قلیان می کشید. ابتدا به این موضوع توجه ای نمی کردم . فکر می کردم بعد از ازدواج قلیان را ترک می کند. سرانجام او به خواستگاریم آمد و با مهریه 250 سکه طلا به عقد هم درآمدیم. اما امیر همچنان به قلیان کشیدنش ادامه می داد.

یک بار بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم و او قول داد که قلیان را ترک کند ولی یک شب که پسر خاله ام به قهوه خانه رفته بود امیر را آنجا دیده بود.

بعد افشای دروغ همسرم او در حضور خانواده ام قول داد بعد از برگزاری مراسم ازدواج دیگر سراغ قلیان نرود من هم با او موافقت کردم.امیر پس از عروسی رفتارش تغییر کرد و سر هر موضوع کوچکی دعوا راه می انداخت. شب ها هم دیر به خانه می آمد.یک روز از او خواستم به خاطر عصبی بودنش نزد روانشناس برود که او ادعا کرد تغییر رفتارش به خاطر ترک قلیان است و اگر اجازه دهم دوباره قلیان بکشد دوباره مثل روزهای قبل می شود. به اجبار درخواستش را قبول کردم.

زن جوان ادامه داد: امیر فردای آن روز یک قلیان خرید و به خانه آورد که این آغاز مشکلاتمان بود.او هر شب وقتی به خانه می آمد به جای توجه به من سراغ قلیانش می رفت. سقف آشپزخانه از دود ذغال سیاه شده و همسایه ها از بوی آن همیشه گله دارند.دیگر تحمل این وضع برای من غیر ممکن شده است و برای اینکه همسرم را مجبور به ترک قلیان کنم تصمیم گرفتم مهریه ام را به اجرا بگذارم.

قاضی دادگاه پس از شنیدن حرف های این زن، همسرش را برای توضیح در این باره به دادگاه فراخواند تا حکم پرونده را صادر کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد