/// سایلاو ///

برگزیده,منتخب,گلچین شده

/// سایلاو ///

برگزیده,منتخب,گلچین شده

Aygün Kazımova - Olmasan Olmayacaq |2011|

 

Aygün Kazımova`nın yeni lentə aldırdığı sözləri Kamal`a, musiqisi Baba Vəziroğlu`na aid Olmasan Olmayacaq mahnısı...

Əzəl gündən mənim sinəmdə
Sənin üçün döyünür ürək
Qoşa gəlsin sevinc də qəm də
Hara getsək bir yerdə gedək.

Qar ələnir üşüdür sazaq
Haçan Səndən uzaq oluram
Sən ki,mənsiz yetim bir uşaq,
Mən də Sənsiz yazıq oluram

Olmasan olmayacaq
Bir günüm, gecəm Sənsiz...
Sən mənsiz heç kimsən,
Mən kiməm-bir heçəm Sənsiz...

Mən yoxam, Sən də yoxsan,
Bir kədər, qəmsən mənsiz.
Mən Sənsiz bir heçəm,
Sən kimsən-heç kimsən mənsiz...

Bu dünyada qoşa yarandıq
Bu taledən qaça bilmərik
Sevgimizə bir cüt qanadıq
Bir olmasaq uça bilmərik

Son səfərde bir yerdə olaq
Bu dünyada ayrı düşmərik
Ayrılanda elə ayrılaq,
Bəlkə bir də heç görüşmədik

Olmasan olmayacaq
Bir günüm, gecəm Sənsiz...
Sən mənsiz heç kimsən,
Mən kiməm-bir heçəm Sənsiz...

Mən yoxam, Sən də yoxsan,
Bir kədər, qəmsən mənsiz.
Mən Sənsiz bir heçəm,
Sən kimsən-heç kimsən mənsiz...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد